مؤسسه خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» انجام تحقیقات مستقل را درباره جنایت رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به امدادگران این مؤسسه در نوار غزه خواستار شد.

درخواست «آشپزخانه مرکزی جهانی» برای تحقیقات مستقل علیه اسراییل

به گزارش قدس آنلاین، مؤسسه خیریه آشپزخانه مرکزی جهانی World Central Kitchen با صدور بیانیه‌ای تحقیقات مستقل را درباره کشته شدن ۷ نفر از امدادگران خود را در حمله هوایی رژیم صهیونیستی خواستار شد.

در بیانیه این مؤسسه آمده است: ما خواستار تحقیقات مستقل درباره حمله ارتش اسرائیل هستیم که منجر به کشته شدن ۷ نفر از اعضای تیم ما در نوار غزه شد. ما از دولت‌های استرالیا، کانادا، ایالات متحده آمریکا، لهستان و انگلیس درخواست کرده‌ایم تا در تحقیقات مستقل درباره این حملات به ما بپیوندند.

آشپزخانه مرکزی جهانی تأکید کرد: حمله اسرائیل ۳ خودرو حامل کارکنان ما را هدف قرار داد، این در حالی است که تردد و فعالیت آنها با ارتش اسرائیل هماهنگ شده بود. مقامات اسرائیلی از برنامه سفر، مسیر و ماموریت بشردوستانه تیم ما آگاه بودند.

این مؤسسه خیریه در ادامه بیانیه خود افزود: تحقیقات مستقل تنها راه برای آشکار شدن حقیقت، تضمین شفافیت و پاسخگویی عوامل این جنایت و جلوگیری از تکرار حملات به امدادگران بشردوستانه است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.